2011. január 22., szombat

Nuada

Meglátni és megszeretni volt az első pillanatban. Furcsa érzés kerített hatalmába és elhittem, hogy szükségem van rád. A hitem erős és kitartó.
Álmaimban jelen voltál már az első nap óta, sőt...beloptad magad a gondolataimba. Bár egyszerűen nem tudlak elképzelni, tudom nem fogok csalódni.
Másnak talán csak egy egyszerű baba vagy. Egy drága, különc hobby. Ám nekem több vagy ennél. Ha csak rád gondolok az a pillanat felvidít.

Meglátni és megszeretni volt az első pillanatban. Egy buta kis álomnak indult, de olyan izzó gondolattá fejlődött, hogy képtelen voltam elengedni téged...
Mára azonban lassan, de biztosan egy megvalósult vágy lesz belőled. Ha szimpla tárgyként kezelnélek, azt mondanám a saját erőből összehozott különleges tárgy vagy.
De több vagy ennél... már maga a tudat, hogy lassan életre kelsz és már nem csak az álmaim része leszel boldogsággal tölt el.

Várlak haza én elf "nagyfiam"! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése