2011. január 25., kedd

Cickó póló

Egy újabb nagyszabású fejlemény. Már tudom miért süllyesztettem anno a szekrényem mélyére AZT a bizonyos cickó pólót...

A reggeli happységben és cukiságban -bömbölő zene mellett- feltúrtam a készletet az elrejtett Amaranth virágos pólóm után. Eh -_-' sikertelenül. Ám kezem ügyébe került a rég elfelejtett bátyus által cickó pólónak keresztelt darab.
Nos, ha rendelkeztek ilyennel az égi slusszkulcsra mondom csak akkor vegyétek fel, ha használni akarjátok az "erejét".
Én nem akartam, csak megjött hozzá a kedvem ^ ^'
Elfelejtettem, hogy ma jönnek cserélni a vízórát és mikor megérkezett a két "ÚRIEMBER" pulcsi nélkül mentem kedves segítséget nyújtani. Vagyis aláírni és hallgatni a hülyeséget...

Nos, mivel magamon egyedül a szememet szeretem, így duplán is irritált, hogy éppenséggel nem szemkontaktussal beszélgettek velem. :S "brühühühü" *felmegy benne az ideg*
Szóval tényleg, csak határozott céllal használjátok, és ha mégsem. Csengetés esetén vagy vegyétek át, vagy vastagon öltözzetek fel :D
A legszebb az egészben, hogy még vissza is kellett jönniük XD -_-
*megy és a pólót visszasüllyeszti a szekrény mélyére*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése