2011. április 28., csütörtök

Curriculum Vitae

Van lakásom, nőm, autóm, bőrkabátom, fogvájóm, filmklub-bérletem, működési engedélyem, 48 kristálypoharam, nagy ágyam, hifim, régi fűtőtestek. nagy Samuelson, kis Biblia, kábeltévém vitrines szekrényem, cúgos cipőm, öreg borotvám, sok régi levél (mind), a szeretett gitárom (új), ronda asztalilámpám, meg éles és csorba kések.

Jártam olaszórára, rocky-klubba. hangpróbára, Csillaghegyre a stúdióba, anyámékhoz. A Ferdetoronynál feltörték az autót, Firenzében karamboloztam, elmélettörténetből meghúztak. Volt 4 (négy!! négy!!!)albérlőm, öt szeretőm, és szörnyű migrénem, több is.
(A szerző itt szünetet tart, hogy utánaszámoljon szeretőinek és megnézi a kristálypoharakat is.)

Ja, hát írtam verseket (kis rakást), meg dalokat (nagy rakást), szomorú szépeket, persze. Raktam falat, voltam tolmács, motoros vagány, tékozló fiú, fallokrata popsztár, költő, diákrektor, BKV-ellenőr áldozata, részeg szájhős és huszadik századi dalos.

1991 tavasza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése