2011. április 10., vasárnap

23-20-18-14

A közelgő születésnapom is rátesz egy lapáttal mindenre.
14 évesen azt hittem majd 18.
18 évesen azt hittem majd 20.
20 évesen azt hittem majd 23...

23betöltéséhez közeledve még ott sem tartok, mint 14 évesen.
Voltak álmaim. Nem valami hatalmasak, de azt hittem valóságosak.
Egyik a másik romjaira hullott akár megannyi kártyavár az erős huzatban.

Nem tudom mihez kezdjek az életemmel. Bármerre indultam vesztettem...
Már csak egy álom maradt... Itthon maradni, és véres verejtékkel éttermet alapítani, ami mostanság egyenlő az üzleti életbeli öngyilkossággal.
Hejhó hurrarum :(

Pedig szép álom volt, és ez még 18 évesen született meg. Ennyim van, nah meg egy rakat kacat össze vissza törve és a magas fűben elterülve. Bezzeg a mesékben, ilyenkor jön egy jó kis fordulat, hogy a hősnő végül kijusson a kátyúból.

Az élet nem egy mese, én pedig koránt sem hősnő alapanyag... Vagyis akkor a happy end sem garantált módi... Bár én már kiegyeznék egy happybb enddel, vagy egy kevésbé szar véggel... Ez már csak nézőpont kérdése!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése