2010. november 18., csütörtök

Ha az élet film lenne

Film nézés közben ha az ember belemerül az élménybe, fel sem tűnik neki a zene csodálatos elvarázsoló hatása. Valamiért képtelenek vagyunk elvonatkoztatni a komplex egésztől, és felismerni, micsoda gyöngyszemek mellett megyünk el...

Vajon ha az életünk film lenne, milyen zenét kapnánk? Mi lenne a te, vagy az én témám?
Csak remélhetem, hogy maradandóbb lehetne theme song mint az alakításom. Nem vágyom nagy orchestra által játszott műre, vagy valami ritmusos dallamra. Ám azt is remélem nem válik túl negatívvá. Egy egyszerű, a könnyedségével megkapó hangulathoz idomuló dallamot szeretnék. És ha nem túl nagy kérés valami természetes keltás hangzást... Bár nem én vagyok, de a "filmemben" igyekeznék egy jobb alakítást nyújtani.

Nem lenne a filmem nagy szám. Inkább az ezt is láttuk kategória alján lennék, de nem bánnám azt sem, ha a többséget nem érdekelné, míg akad akár egyetlen néző aki végigülné szánalmas vergődésemet bemutató előadást. Már azt gondolnám megérte... Nem zavarna a rossz kritika, vagy a bevételi bukás sem, mert azaz EGY ember jelentené nekem az "Oscart"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése