2010. november 16., kedd

Egy vámpír szeretője lettem... II.

Meglepetésem még nagyobb lett ahogy szenvedélyesen ostromolta ajkai az enyémeket, zihálva váltunk el. Meg akartam kérdezni, hogy mégis mit csinál, de ő gyorsabban válaszolt és annyit mondott, semmi olyat amit te nem akarsz. Hát ennyire nyilvánvaló lenne, hogy kívánom?! Ujjai végigsimították a bőröm, míg a köldökömnél szét nem bontotta a köntös övét. Elismerés és vágy csillant a szemében testem láttán, ez büszkeséggel töltött el. Kényelmesen feljebb húzódtam az ölében, és megéreztem mennyire is kíván már, önbizalmat adott. Feltérdeltem a kanapéra ezzel még inkább szabaddá vált a testem a köntös öleléséből, ő rajongással telve érintett meg, majd megcsókolta a hasam amitől fel kellett kuncognom. Megszabadítottam férfiasságát nadrágja fogságából, majd kettőnk közé került ahogy visszaültem a combjára. A nyaka köré fontam a karomat, ő pedig combomat, majd fenekemet simogatta a csókok alatt. Amennyire lehet, már készen álltam a tovább lépésre, és a közöttünk nyújtózó férfiassága is erről árulkodott az ő esetében. Kíváncsi voltam, hogy melyikünknél szakad el előbb a cérna. Én a hasfalát, és mellkasát simogattam, ő pedig nagy kezeivel a már kemény melleimet és mellbimbóimat dörzsölte. Egyszerre indultunk meg lefele, combjait szétnyitva tárta ki az én combjaimat majd ujjai megtalálták az érintésére vágyakozó nőiességemet. Először végigsimította újra és újra érzékeny pontjaimat, majd ujjait belém csúsztatta és könnyedén mozgatta. Én közben halk sóhajtással és kidugott nyelvvel jeleztem mennyire élvezem ezt, közben pedig férfiasságát masszíroztam váltakozó gyorsasággal. Miután kéjesen felnyögött abba hagyta a simogatást, megemelt és lassan férfiasságára ültetett. Mindketten felnyögtünk, én a méretétől, ő az ölelő forróságtól. Homlokunk összeért és egymás tekintetében mélyedve ziháltunk kicsit, majd elkezdtem mozogni az ölében. Felváltva kapkodtuk a levegőt és egymás szemében elveszve szeretkeztünk a kanapén, köntösöm takarásában. Egy pillanatra elszakadtunk és akkor felkapott és a szoba felé vitt, én körbeöleltem lábaimmal a derekát, ő pedig a fenekemnél kitámasztva vitt, közben meg-meg emelt és leengedett. Mikor az ágyra kerültünk még akkor sem szállt ki belőlem, és nem hagyta abba a mozgást sem. Alulra kerültem, ahogy fölöttem tornyosul csak még szexisebbnek láttam. Mikor lehajolt, hogy megcsókoljon vizes haja arcomat seperte, illata pedig betöltötte a tüdőmet. Minden részét akartam, meg is kaptam. Illatát, kényeztetését, látványát és érintését. Még a vágya is az enyém volt, mert engem akart, annyira amennyire én őt. A lágyból a tempós, majd a vad gyorsaságú mozgása izgalmas és élvezetes élmény volt. Nem érdekelt, hogy néha hangosan és élvezetesen felsikoltok, mert akkor egy magabiztos mosoly villant fel az arcán. Éveknek tűnt amit így töltöttünk, és nem akartam, hogy vége legyen, de már egyre többször remegtem meg ahogy mozgott bennem. Végül átölelt és karjai újra megemeltek, majd megfordítottak úgy hogy közben ritmusosan folytatta a lökéseit. Négykézláb voltam, ő végig simított a gerincemen, majd rám dőlve csókolta ujjai nyomát. Kezeim, lábaim reszkettek ahogy elért a vég. Izmaim annyira megfeszültek, hogy képtelen volt tovább mozogni, és ahogy megpróbálta egy nyögéssel ő is elment. Hangosan zihálva és nyögve próbáltam nem elveszteni az eszméletem az élvezet hullámaitól. Képtelen voltam összerogyni, pedig még őt is én tartottam, férfiasságát pedig rabul ejtettem, így ott térdeltünk az ágyon. Ő előbb tudta visszaszerezni az uralmat a teste felett, és átölelve ismét izgatni kezdett ,míg az izmaim fel nem engedtek és ki nem szabadult belőlem. Én összerogytam, ő félig rajtam, félig mellettem feküdt. Percekig nem szóltunk semmit, majd felé fordultam és ő mosolyogva nézett rám. Megcsókoltam, majd cirógattuk egymás forró bőrét. Órákig beszélgettünk, bár annyira fáradtnak éreztem magam, hogy alig voltam magamnál, de úgy éreztem, ha elalszom és felébredek minden más lesz. Nem akartam, vele akartam lenni, szeretni, általa szeretve lenni, és minden alkalommal szeretkezni. Végül mégis csak győzött az álom, ám mikor felébredtem furcsán éreztem magam. Minden olyan fényes és éles volt, hogy az zavart de ő ott volt, és aggódva figyelt. Szédültem kicsit, és éhes voltam, mikor az órámra pillantottam 9et mutatott, sötét volt, mert lámpák égtek, gondoltam átaludtam egy egész napot. Ahogy felültem ő mosolyogva lépett oda hozzám, vizsgálgatott. Bőre halvány volt, de ugyanolyan kívánatos, mint tegnap. Miután csókkal üdvözölt kiment a konyhába és hozott nekem egy bögrével a kedvenc specialitásából. Mindet kiittam és kaptam még egyet. Örült, hogy ennyire értékelem én pedig örültem, hogy csillapítja éhségemet. Mikor már friss voltam egy zuhany után épp visszavettem a ruháimat, mikor az ajtóban állva megéreztem a rám irányuló tekintetét. Felé fordultam és meglepett arcot vágott, majd a vonásai lággyá és szerelmessé váltak, legalább is szerintem. Leültetett, és mesélt valami régi történetet, majd azzal jött, hogy azt szeretné, ha örökké vele maradnék, mert ő tényleg engem keresett már hosszú-hosszú ideje, és ezért sem bírta megállni, hogy meg ne tegye… Átváltoztatott, vámpír lettem. A reakcióm szokásos volt, hogy nincsenek vámpírok, bár én mindig is imádtam a vámpíros történeteket. Mikor megmutatta, hogy tévedek leesett az állam. Miután kis segítséggel előhozta az én fogaimat is nem éreztem félelmet, vagy zavartságot. A nyakába ugrottam és valami olyasmit kiabáltam neki, hogy mindig is erre vágytam. Meglepett volt, de hamar átváltott megkönnyebbülésbe. A megkönnyebbülés pedig vágyba, ami pedig vad csókolózásban teljesedett ki. Az életem véget ért azon az estén, de az örökké csak most kezdődik… :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése