2010. november 6., szombat

Álmatlanság

Kell egy kis pihi, mert egyszerűen már túl sok ez a feladat. Már 12 oldalnál járok, és hol van még a vége?! Úgy érzem nem leszek kész időben, úgy érzem nem elég jó. Mit tegyek? Kihez forduljak? Szombat hajnal van, és én a gép előtt görnyedezve szenvedek a beadandómmal. Az utca kissé hangos a kocsmákból hazafelé tartó emberek énekétől. Nincs olyan hűvös kint, mint szokott, így nem is sietnek. Bár az elfogyasztott alkohol függvényében a fagyban sem fáznának talán. Nem irigylem őket, sosem tartoztam közéjük. Az ujjaim és az agyam zsibbad már, sokszor félre ütöm a billentyűket. Ideje lenne kikapcsolni, pihenni, aludni, feltöltődni végre. De úgy érzem nem tehetem. Szombat hajnal van, és hátfőre kész kell legyek. Nem megy...elég...unom...feladom...elbuktam... Engedélyezek magamnak fél percnyi kiborulást, majd vissza dolgozni, hisz a vonzerő leltár nem írja meg magát helyettem.
Jó éjt és szépséges álmot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése