2010. november 10., szerda

Az eső, csak eső?!

Sokan nem szeretik, még kevesebben élvezik. Én viszont oda vagyok érte. Mindíg megvan a maga különlegessége, varázsa ami magával ragad újra és újra. De mi is az eső?! Csak egyszerű víz lenne? A nagy hidro körforgás egy szakasza? Szerintem az eső nem csak eső...
Legalább is számomra. *néz ki az esőtől kopogó ablakon*
Az esőfüggöny egy új világ kapuja. És ez az új világ csodás, ha van érzéked meglátni az apró szépségeket.
-amikor visszaolvasom az ilyen mondataimat elgondolkozom,hogy vajon csak én hiszem, hogy ott vannak, vagy esetleg nem vagyok őrültebb a beismert foknál és más is így van vele-
Az eső nem csupán egy "nedves" dolog. Az esőben ott van az élet, a múlt; jelen; és remélhetőleg a jövő is még jó ideig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése