2011. február 6., vasárnap

SMS-ek...

Mivel bizonyos okokból a memókártyám megtelt, kénytelen vagyok törölni, jó pár üzit.
Remélem nem lesz túl vérlázító annak a kis kíváncsinak aki itt most tovább olvas :D
DANGER-DANGER! :)

Andou: 2009.dec
Szia. Tudod, miért szeretlek annyira? Mert veled nem kell megjátszanom. Hihetetlen szíved van, szeretlek, bármennyire is fáj ezt hallanod. Kérlek, ne hagyj magamra. Kellesz, csak így leszek békés egész. Nem kell szeretned, csak mesélj, mosolyogj! Aishiteru!

Nee-san: 2009.dec
-Erre csak annyit tudok mondani, hogy baromságokat beszélsz! Ha ő tudja, hogy mit ez esetben kit akar, ki vagy te, hogy dönts helyette? Ha ő téged akar és te őt fogadd el! Élvezd a szerelmet amíg tart! Élvezd ki minden egyes percét! Te jobban kételkedsz magatokban mint ő.
-"A mese az az ábécéskönyv, amelyből a gyermek megtanul a saját lelkében olvasni." BUÉK Reméljük az idei jobb lesz! :-)
-Mindketten átmentetek már kemény dolgokon. Tudod milyen szavakra gondolok amikor ti juttok az eszembe, akár külön-külön. Érzelmes,értelmes,szelíd,kedves,törékeny...
-Tényleg?!Ezt úgy értsem,hogy megkérte a kezed?! Miért szóltad le?úgy értem,nem akarnál vele együtt lenni?Nem akarnál hozzá tartozni?Nem értelek.Magyarázd+!
-Nem válaszoltál rendesen!:-S A miért-re nem. Tudod,hogy minden érdekel, ami veled, veletek kapcsolatos.Vigyázz,csöpögni fog!Szeretlek benneteket!;$
-Ugye,hogy ugye?!Lééégyszi!Találkoznunk kell!Apropó, mi is van azzal a sráccal,légy jó kislány és mesélj...
-khm...te említetted meg,mit ne mondjak erősen felcsigáztál...És ha már belekezdtél akár el is mondhatnád mi történt...
-Őszintén szólva alig várom,hogy ott legyünk!:-D Haverok,zene,pia,kaja...mi kell még? Meg van!Valami jóó pasi!:-P Gondolom ezt a lemezt már nagyon unod...:-S
-Akkor mi lenne,kikezdenél vele? Mi történt? Rájöttem mi kell még a talinkhoz!:-$
Van valami új yaoid?;-)
-És Lex? Mi történt veletek? Kérdezhetek? Nehéz ilyen messziről szeretni,nem igaz? Szükség van a másik közelségére. Mi lesz veletek?
-Ebben hasonlítunk egymásra. Amilyen kis gyp-sek vagyunk nagyobb szükségünk van arra, hogy kimutassák az irántunk érzett szeretetet mint a nagy átlagnak...:-S
-Fasza!Majd szólj, hogy melyik nap jó és úgy tervezzük!Légy jó és ne tégy olyat amit én sem tennék!B-) Egyébként figyelmen kívül hagytad a kérdésem...majd átdumáljuk.
-"külön"? Ez tetszik,mármint az irónia benne. Ő az a srác, ugye?Szerdán?Basszasz,na mindegy,.Max végigjárjuk az összes üzletel...;-)

Peti:
-:P :-D :-D nem nekem nem vallottál még szerelmet! :-*
-Hüü... Ez övön aluli volt! :P na ezt magyarázd meg!
-:P Kapd be! :-D akkor is övön aluli! :P
- Szia baby! Tudod! Ha egy leány mellesleg ilyen méretekkel rendelkezik... hát szóval jó hatással van a hangulatra! :)
-Mert nem ismerik fel, hogy egy ritka gyöngyszem vagy!
-:) ez az igazság! Szerintem!
- Hühaaa... Mesélj! :)
- Óóó... Köszi! Ez jól esett! Nagy :* érte! Nem különben! Nekem is hiányzott az írásod!
- :p ezt most direkt csinálod, mi?! :P
- Milyen okból húzod az agyam? :p igen volt! El se hinnéd!
- Szia! őszintén? Nem ilyenre gondoltam. Ez nagyon jó szín!
- :) jó lehet veled a szex! IS!
- Az "is" mindenre! De már írtam egyszer, hogy szerintem főnyeremény vagy! ;*
- Nincs hangod? :-D akkor ne kiabálj annyit! itt most épp nem esik... Én most indulok melóba. Hja...Azért jobbulást! :-*
- Ilyent is ritka hallani tőled! :P sajnos! Többször kéne téged kielégíteni! :-D
- :-D pedig nem fogod meguszni! :-D
- Aha...Ezt most...Hmm...Nehogy hétfőn csengessek!!!
- Aha...De ő nem panaszkodott! :P ez most aljas volt! :D
- Aha...és akkor miért te bünti engem? :P és miért mellbedobással? :D
- Inkább te meg az ikrek! Ami látszik nagyon szép, nem csoda, ha az urad gerjed! :*
- Mondom, hogy jó lehet veled a szex! Valószínű Betty függő lennék!
- Te! Mert Te kezdted! :P
- Igen-igen! jav: nem kell!! lehet! meg nem hiszem, hogy rossz vagy!:*
- Szerencséd, hogy most messze laksz!
- Nem vagyok édes... ez a minimum amit megérdemelsz!
- Akkor jó...te meg egy kis gyöngyszem! :*
- Nincs mit, megérdemled! :)
- :D Bolond! :) képzeld! Hiányzott már az sms-ed! Épp írni akartam mikor küldtél!
- Jó hatással vagy rám! :* és van! Jöhetsz, mert nekem meg szeretgethetnékem van Am... az előbb jutottál eszembe, szeretnék kérni valamit.
- szerintem meg nem semmi csaj vagy!
- Asszem kétszer is meggondolnám már, hogy kikezdjek veled! :P
- Én tudok valamit?! És akkor TE?! A melóhelyen teljesen kész voltam!
- 1. Szerintem kurva jó csaj, de nem kurva. 2. Ahogy eddig megismertelek, aki megérdemli ahhoz hűséges vagy maximálisan. 3. Ha ilyen klassz csaj lennék, akkor annyit basznék, h egy hivatásos kirva is elszégyelné magát. 4 ha megtalálod az igazit majd úgy sem kell más!
- Még mindig nem vagy otthon?! :D Tudsz élni! :D
- Csók! lehet kiütném érte! azért ez aljas volt!
- Hi-hi :D nem baj! kéznyom a fenéken! :) is...
- Hmmm.... Most nagyon kényeztetős hangulatban vagyok! Nagyon tudnálak "gyötörnélek"! :)
- Szia RockBaby! Nagyon jó rajz... valami hasonlót képzeltem el. csók érte!
- vigyázz mert a végén még beléd szeretek! milyen volt a hétvége?
- Nézd már a kis... :D nekem semmi, talán falu. neked?
- ooo... Nyugi, meg fogod találni a párod! :*
- Jó duma! Biztos nagyon tiltakozna! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése