2011. február 1., kedd

Alexander

Mert azzal jöttél mindig róla írok. Hát nem csak másról írok, viszont ez csak neked szól!

Rakastin ja rakastettu. Silti rakastan sinua, sanot että rakastat minua. Kuitenkin pelkään sinua. Tai muuta, en tiedä onko tämä on, tai vain muuttuneita olosuhteita hirviö. Tiedän sanoit kasvaa, mutta tämä kysyin itseltäni kieltää. Tämä oli liikaa, ja kauhuissaan. Tänään, kun otin taas tunne Pate. Tiesitkö, että on väärin, ja pääsi lopulta ääneni. Mutta vaikka nyt olen peloissani. Pelkään, että pian käy ilmi, kaikki oli mennyt. Se ei ole epätavallista, että uusi on tulossa. Yritän selvitä tästä jonkin aikaa. Minua pelottaa sinua. En voi sanoa että se oli minun vika, mutta ihmettelen, jos olisin puolivälissä raskaana, olet heittää pois liian! Jos se ei ole jätettä Haluaisin että. Jos elää suuruutta, ei vain... He sanovat, nainen kauniimpi koriste häntä. En ole kaunis, en ole fiksu, ei koulutettu. Vain tärähtänyt lapsi valtava sydän, joka haluaa nähdä joku vihdoin myöntää, rakkaus. Se on minun unelma, on innokas. Näin itken kun kirjoitan näitä rivejä. Se olen minä. Naiivi pikkutyttö...

Olen yrittänyt päästä eroon kaikkein Kuten on huono. Adoringly Katselin aina, kun he näkevät sinut. Kaikki veistetty sydämessäni säröt, mutta edes katsellut mitä tunsin vierelläni! Miten tämä on mahdollista? Kaksi vuotta sitten, poissa silmistä, sitten hävisi maailmalle. Sitten hän palasi hieman yli vuosi. Sitten tuli uutinen myöhemmin hän oli raskaana. Ei tarvitse minua enää. Jos hän ei ole, eikä ole olisin. Joo, hyvin näet. Rakastuin. Mutta tiedän myös hyvin, koska olen oppinut missä minun paikkani on. Kuten monta kertaa olet sanonut hän ymmärsi. Vieressäni vain olla onnellinen elämässään. Yritin vihata, ei rakkautta. Se ei toimi, mutta jos se häiritsee sinua hän ei voi tietää kaikkea...
Kolme kuukautta, tämä aika tulevaisuudesta ja elämäni. Mutta kuinkahan kauan kunnes keikka oli hyvä päätös? Päivä, tai elämä? Kerro minulle kuka ja mikä olet? Mies, joka haaveilee lattialla ja hyväksyä? Minä rakastin häntä. Jos et ole häntä, tai ehkä tämä ei ole todellisuutta. Vain typerä ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése