2010. december 20., hétfő

Nos igen, potom 4órás "alvás" után ismét fent...
De legalább nem álmodtam prémeket ^^
Sőt, igazából szerencsére semmit, ugyanis felszínes semmitmondónak nevezhető pihenésem során nem tudtam lejutni a 7m mélységű megszokott alvási fázisba. Ennek eredményeként rosszabb, mintha egy mp-t sem aludtam volna. Azt hiszem most kell egy erős és jó kávé, vagy el kellene csoszognom a boltig valami energiát szolgáltató pokoli nedűért (Hell)
Ám ettől a gondolattól, csak egyetlen kép jutott eszembe Howl mikor plédbe csavarva oson Sophie után. Ami azért be kell látnom elég vicces még nyáron is.
Talán bevetem a nyuszis papucs merényletet amit Akival terveztem. És ha már ott vagyok, miért is ne használjam ki a helyzetet a nagy Ash-pikachu jelenethez :D
khm-khm*hangköszörülés*
-Pikácccsúúúúú, téged választalak! -hajítja messze a közepes méretű narancsot.

Szent valhalla, de kész is vagyok... Még a kutya is lemondóan néz rám ^^' innen nincs visszaút. Ide nekem azt a kávét *hadonászik mint valami eszement*

Jah és jó éjt emberek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése