2012. február 25., szombat

újabb miértek

Miért nekem fáj folyton?
Miért kell mindig sírnom?
Miért érzem úgy, minden hiába?
Miért nem érzem, hogy bárki is szeretne?

Miért kellett megszületnem erre a földre?
Miért voltam én mindig ilyen gyenge?
Miért veszek folyton mindent a szívemre?
Miért reagálok így mindenre?

Miért kell folyton csalódást okoznom?
Miért bukom el a reményteljesnek hitt úton?
Miért fogadok felesleges küzdelmet?
Miért nem adtam fel már ezt az életet?

Miért szeretnék még mindig annyi mindent?
Miért álmodom folyton szebbnél szebbet?
Miért akarok boldog és boldog lenni?
Miért vágyom erre: "Újra vele lenni"?

Miért érzem biztosan, hogy szerettem, szeretem és fogom szeretni?!
Miért nem tudok kicsivel jobb lenni????!

akkor talán végre tényleg elhinném amit most még csak nem is merek remélni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése