2010. január 8., péntek

Wiw..msn..barát..levelezőpartner...

Egy furának tűnő gondolat után írtam egy lánynak, ő válaszolt is, és kiderült, hogy sok közös favoritunk van az animék világában. A "beszélgetések" során sok közös lett köztünk, és bár a valóságban nem találkoztunk még, Asu-t is az életem részének tekintem.
Na meg önző mód az egyik dvd beszerzőmnek is, amiért nan-nan hálás vagyok! ^^

Sok átüzizett óra után egy másik elérhetőségen keresztül is tartjuk a kapcsolatot. Ez nem más, mint a klasszikus levelezés, ami elrakható emléket jelent számomra.. Sok doldot tőle tudtam meg, és mégtöbb dologban azonos a véleményünk, helyzetünk. Ez olyan jó érzés, hogy mégsem vagyok egy fura lény a világban aki egymaga küzd, és hülye elképzelései vannak. Szóval ajigatoo, hogy rádöbbentettél, a különcségem mégsem annyira eltérő mástól. Mi csak rossz helyen és/vagy rossz időben léptünk be az élet körforgásába, de megtaláljuk az utunkat! Ezt hidd el nekem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése