2010. január 7., csütörtök

Találka egy ismeretlen ismerőssel..

Az online kapcsolat kiszélesíti a világot. Ezt míg nem volt netem nem hittem el teljesen. Az aktív részvétel egy internetes ismerőstárolóban új kapcsolatok tárházát nyitotta meg számomra. Főként "kéregetés" céljából kerestem meg embereket. Igen, új voltam és tapasztalatlan a letöltések, rendelések, és anime-manga szerzés terén. Ekkor bukkantam rá arra akit nagyon megszerettem, és hosszú idő után sikerült is találkoznunk. Alex volt az, a nagy japán szerető lány akit látatlanul is barátnak neveztem. Sok meglepetéssel szolgált nekem, mikor elmondta mit tanul, hogy japán nyelvórákat vesz,de az egyik legnagyobb meglepetést akkor okozta, mikor bejelentkezett Shibuyaból. ^^ Bár utána is naponta fent volt, én nem írtam rá, nem akartam zavarni... Aztán haza érkezett, és ismét ott folytattuk, ahol abba maradt, msn és csevegés.

Végre elérkezett a várva várt nap. Az első conom... Több okból is kis gyomorideg volt bennem. Az új élmény, és főként amiatt, mert megbeszéltük, hogy találkozunk. Mint egy első randin eskü, úgy paráztam. Be kell vallanom, féltem, hogy csalódni fog, mert valamiért mindig ez történik velem. Az emberek másra számítanak, vagy éppen én szúrom el, és Sayonara...

Tömeg, hőség és izgalom...Alex pedig sehol, és az emereket pásztázva megpillantottam a fekete kalapot, és a klassz csajt aki viselte. Rukinak volt beöltözve, bár be kell vallanom akkor ez nem túl sok támpontot adott volna. Elmentünk egymás mellett...Egy pillanatra arra gondoltam megyek tovább, de a testvérem, és a barátnőm észrevették, hogy megtorpantam.
Visszafordultunk, és már tényleg remegő lélekkel mentünk feléje és barátnője felé.
És ő...mosolyogva fogadott, szeretettel. Hatalmas szikla alól szabadult fel a szívem. Bár nem töltöttünk együtt sok időt, de az a találkozás, a hangulat, maga a con varázsa a nyaram legjobb napjává varázsolta azt a szombatot. Köszönöm ezt neked, hogy megismerhettelek. És ha valahogy,valamikor egyszer tudom viszonozni azt a szeretetet ami felőled sugárzott felém, már boldog leszek. Arigatou...arigatou... :)

1 megjegyzés:

  1. Nem tudom ez a hülye blog mutatni fogja e hogy írtam, de ezt a napot talán sose fogom elfelejteni (o^__^o)/ Remélem jól vagy és talán majd egy nap még összetalálkoznak sorsunk fonalai és csaphatunk egy nagy csajos dumapartit. Addig is much happy smile for you Love! <33

    VálaszTörlés