2010. január 10., vasárnap

nem jön álom...

Reggel hajnalban kellene kelnem,hogy időben beérjek a stat vizsgára.Ám én valamiért képtelen vagyok most aludni. Nem para, inkább hiányzik a jóéjt puszi, vagy az esti mese... :)
Ha már a puszi nem kivitelezhető, max ha beválalom a kutya csókos ajkait, ami kissé szagos... De az eredmény garantált k.o., vajh' felébrednék tőle reggel időben? XD
Már csak 1-2 hét és vége a vizsgaidőszaknak. Már várom, végre privát és félretett dolgaimmal is foglalatoskodhatom, mint pl: nyomtatás, szabásminta keresés, animézés,odaát nézés -jan 21 érkezik az új ep ^^- és-és-és mindenféle jóó és fantasys dolog...
Azt hiszem néznem kellene egy pár Avatar ep-et, az segít mostanság, Csongi hangja álomba ringat, és tényleg álmodom egy ideje. Nem emlékszem sokra, de azt érzem,hogy jó álmaim voltak. Bosszantania kellene,hogy elfelejtem?! Már megszoktam, csak azt nem, hogy álmodom, ugyan is valamiért nagyon ritkán, kb telehold idején, de akkor is 1-2 éjszaka vagyok képes álmodni.

Nah jóó vége...várom a hét végét, pedig még el sem kezdődött, és itt ülök vasárnap 23:18-kor azon filózva miként tudnék aludni... ez azért beteges valljuk be XD
Szóval megyek avatarozni, és utána Oyasumi nasai minna! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése