2010. január 7., csütörtök

Ardelia atyja

Akadnak olyan emberek akik valamiért megfognak. Vagy jobban mondva egy idő után kötődni kezdek valamilyen szinten hozzájuk. Ő is egy közülük, bár személyesen nem találkoztunk, és nem is nagyon ismerem. Volt egy online nevelde amiből lett egy másik. Ott "találkoztam" vele először, és be kell vallani így utólag jócskán félreismertem. Szerkesztő voltam azon az oldalon, ő pedig egy nevelő aki kitűnt a tömegből. Egy fantasy-n nevelődő kisfiúnak gondoltam, de rá kellett jönnöm, ha korom alapján engem nőnek neveznek, akkor ő igazi férfi.
Az oldal megszűnése után, alternatív csatornán jutott el hozzám a hír, egy fantasy nevelde atyja lett, és én valamiért beregisztráltam. Megtetszett az oldal, az emberek, és az egész ami körüllengte az overlordot. Szerkesztő lettem, az ő társszerkesztője. Segítségek jöttek és mentek, de valami állandó maradt. Ő. És az, hogy meg akartam ismerni, ki is rejtőzik a név mögött Aynopok. Ekkor döbbentem rá mennyire más mint képzeltem, de már nem bánom, hogy magam ellen döntve válaltam az új személy és dolgai felém áramlását. Örülök, hogy vagy főni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése