2010. január 4., hétfő

amit kellene, és amit teszek...

A vizsgáimra kellene tanulnom, e helyett itt ülök, és zenét hallgatva gondolataimat írom le, hogy aztán soha senkinek sem mutassam meg... Fura, régen eszembe sem jutott volna, hogy blogot írjak, vagy másét olvassam, ám akadt egy nagyszerű ember akit barátomnak tekintek, és az ő blogját olvasgatva valamiért elfogott a hév...
Szóval Arigatou Alex (Ruka) és remélem nem lesz túlontúl gáz a pár bejegyzésem.

Ha már a tanulást említettem, felfedem a titkot. Egyetemre járok, ráadásul a Pannon egyetem Georgikon karára a Gazdaságtudományi tanszékére és ott is Turizmus, vendéglátás szakos vagyok. Most választottam szakirányt ami a vendéglátás szervezés rögös utain fog elkalauzolni remélhetőleg valami értelmes jövő felé.

Nincsenek nagy céljaim, vagy álmaim. Jobban mondva nem éppen valósághűek, de egyenlőre nem érdekel. Szeretem a naiv és fantasy dús képzelgéseimet, amik bár kissé furává, lökötté, de egyben "különlegesebbé" is tesznek. Ez van... gyagyásnak lenni sem rossz éppen :-P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése