2011. november 6., vasárnap

édesen idegesítő zavartság...



Hosszú perceken át csak ültünk csendben.
Nem volt kínos, nem volt fájó.
Én gondolkodni próbáltam,
te vajon merre jártál akkoriban?

A szemedet néztem sokáig,
vagy épp ajkaidat.
Édes mosolyra húzódva szebbnek hatott a leghívogatóbb gyümölcsnél.
Éreztem veled a nyár jelenlétét.

Tavasz gyermeke lévén, nem-nem is.
Április bolondjaként és szeles természetként
csapott le rám a vágy, hogy érezzem ajkaidról
a nyári szellő varázslatos illatát.

Ám a szél messze repít,
szeles április rejtéjes és vad.
El sem hittem, hogy ve valóság,
s nem csak egy újabb álom vagy...

Féltem feléd kinyújtani kezem,
mert ha elérlek
kipukkan az a buborék,
s egyedül, tőled távol ébredek...

A nyár forró tüze, végül elért engemet.
Hisz ölelésed, csókod
felperzselte tétova szívemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése