2011. december 1., csütörtök

Művészellátó én így most szeretlek!

Nagy Lavu-Lavu van most! *-*
Végigmásztam a várost, hogy találjak festővásznat, de hiába. Végső elkeseredésből végül úgy döntöttem teszek egy felesleges próbát a művészellátóval is.
Nos igen, nem megbuggyantam itt eddig ez volt a normális állapot. Ugyanis BÁRMIT is próbáltam beszerezni a művészellátóból neves egyszerűséggel nem volt. Vagy még nem is hallott róla szegényem.
Span volt a srác, mert mindig jót szórakoztunk azon, hogy "nem tudta kielégíteni a művészi vágyaimat" :D

Nos kérem *dobpergés*
Kicserélődött az egész *-*
Az egy dolog, hogy közeleg a karácsonyé s mindenkit utolért a hangulat. De amit én ma éreztem az bármilyen karácsonyvárásnál jobb volt :D maga a földi mennyország egy kicsiny boltba...
Új pasi van a boltban aki nem csak, hogy tudta mit keresek, de ki is tudott szolgálni. juhúúúúúúúú (L) <3
Plusz amikor lekicsinylően nyilatkoztam a terveimről még egy biztató monológot is kaptam tőle aaaaaaaaawwwwwwww =*w*=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése