2011. december 1., csütörtök

Minden szép, még ha nem is...

Úgy gondoltam szót sem érdemel, de valahogy mégsem tudom kiverni a fejemből.
Amúgy is egy agyalós idióta vagyok aki képes túlpörögni mindenen. Erre ráadásul jön ő és totálisan elbizonytalanít.
Tudom, hogy nem ismeri és úgy mond ítéletet róla, én meg vagyok olyan marha, hogy felveszem. De bizonytalan vagyok és túl könnyen áttörhető a páncélom most ezen a téren.
Az, hogy felvettem a bántását és ezáltal tökéletesen tropára vágtam magam és a múlt hetem nagy butaság volt. :(

Azt hiszem az lesz a legjobb, ha többet nem beszélek másoknak az érzéseimről. Vissza kell vennem a maszkot és csak annyit mondani, hogy minden szép!

A másik pedig, hogy jó lesz megszakítanom pár kapcsolatot bizonyos emberekkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése