2011. augusztus 30., kedd

Ha te nem, hát én sem... egy kis ideig

Régebben egyszer azt mondtad idő kell, és tartsunk szünetet, hogy a valóságban is élhess, ne csak online...
Akkor megdöbbentett és elszomorított, hogy nálad két világ létezik.

Számomra a Betti féle világban egy és ugyanaz, végtére is a napom és az életem része mindenki. Beszéljünk személyesen egy pohár ital mellett, vagy telefonon, esetleg SMS-ben, vagy épp msn-en keresztül megyéket átszelve.
Nálam nincs csak!!!! Így nem tudom mikor jó, vagy mikor zavaró a jelenlétem. Mikor kavarok bele a valóságos életedbe azzal, hogy egy program, s az internet segítségével megkérdezem azt ami érdekel. Hogyan is vagy TE?! Milyen volt a napod.........

Mert engem érdekel a hogyléted. Fontos vagy, számítasz! Nem tudok haragudni rád, vagy utálni, vagy nem szeretni!
Ám azt megfogadtam, hogy nem zavarok feleslegesen. Ha beleférek a keretedbe, vagy ne adja isten hiányozna egy kis Bettiség a napodból írni fogsz...Én pedig rettenetesen örülni fogok neked! De amíg bírom a hiányod, nem lépek elsőnek végétre is tudod mit, vagy hogyan is érzek. Én régóta nyílt kártyákkal játszom...

Nem mondom, hogy nem örülnék neki, ha másként lenne, ha ez az egész nem csak részemről élne, de szeretetet kierőszakolni nem lehet és nem is akarom, hogy meggyűlölj, mert csak ugyanazt szajkózom...

Már nem is tudom mit akartam volt kihozni az egészből *hülye minimee*, de a lényeg, ha a lehetetlen 24órát is együtt töltenénk én még akkor is keresnék egy bónusz 25. órát... Én nem, nem vagyok naív. Tudom, hogy nem "csak" az vagy amit én ismerek belőled. Nincsenek kényszerképzeteim, hogy te lennél a megestesült jóság és csoda...
Egy ember vagy akit úgy érzem érdemes szeretni. Akiért érdemes kínlódni és küzdeni. Akit szeretnék mindennél jobban még inkább megismerni. Akinek szeretnék egyszer a szívébe bekerülni, mert te már régóta birtokodba vetted az én szívemet, bár nem akartad és nem is kérted......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése