2011. július 13., szerda

emlékek...

Hosszú-hosszú idő után felcsendült egy "régi" dal...
Végre újra hallok, és nem más volt mit először érteni tudtam ismét, mint az a dal amihez tavaly megannyi érzés, féltés, kétely, könny, mosoly kötött...
Egy dal, amit azelőtt nem hallottam, egy stílus amit azelőtt nem kedveltem...
Érzések amiket talán sosem éreztem, élmények amik még újak voltak nekem...

CoD - Kedves naplóm

Azt hittem kitöröltem, de mégsem.
Azt hittem elszomorít, de mégsem.
Könnyek helyett mosolyt csalt elő belőlem,
és nem hittem volna, hogy ismét az énekesekkel énekelem...

Eltelt egy hosszú év, s megannyi pillanat.
Megváltozott a kép, de sok minden megmaradt...
A tény, hogy sosem leszek már olyan, mint azelőtt,
ám ha lehetséges és az élet úgy hozza boldogabb, erősebb, jobb mint...... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése