2011. július 13., szerda

5 napja süketen, ebből 4 napja gyógyszeres kezeléssel gyógyíttatva...
Nem hallok, nem beszélek, nem csinálok mást, mint nyelem a könnyeimet és próbálok a munkára figyelni, hogy ne fájjon annyira, mikor nincs időm bevenni egy újabb fájdalomcsillapítót, mert aki átvenné a helyem épp kint issza a kávéját.
Bocsánat, hogy nem vagyok 23évesen elismert jó nevű szakács, vagy nem jártam be a fél országot itt-ott dolgozva, de nem vagyok, sem balfasz, sem utolsó félrelökhető senki!
Csak fél percet kértem, hogy bevehessem a rohadt gyógyszereimet, szerintem ez nem a világ legnagyobb kérése, mégsem lett teljesítve!!!!!
Ennyit arról, hogy egy konyha az egy csapat. Vagy csak én nem tartozom közéjük még mindig?!

Lelkes voltam, kezdő vagyok, de ezentúl fix, hogy "Leszarom" lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése