2010. szeptember 5., vasárnap

Néha jobb,ha titok marad valami

Megtörtént az amire sosem gondoltam volna korábban. Döbbenetes dolog, lesokkolt, és csak percekig dermedtem bámultam a nagy semmibe. A sors fintoraként ez pont akkor történt, mikor kerestek. És persze,hogy lebuktam,mert nem tudtam gyorsan magamhoz térni, és palástolni az érzéseimet,mint rég. Apropó, mikor lettem én ilyen érzelmes???
Szóval a döbbenetem elárult,és persze,hogy jöttek a kérdések. Nem tudtam kitérni a válasz elől, de jobb lett volna. A döbbenet, a csalódás, és egyéb fájdalmas dolgok feltűnően jelentek meg a szemekben. Mintha a szívemben tőrt forgattak volna. Mikor támogatásra, és arra volt szükségem,hogy összerakjanak,csak rám támadtak,engem okoltak,lehülyéztek, elmondtak mindennek... Ezért azt mondom,jobb ha megtartod magadnak a dolgokat érzéseket. És elrejtesz minden érzelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése