2010. február 1., hétfő

Ilyet ne várjatok...


Az ember átalában fontosnak érzi, hogy a körülötte levőknek is jó közérzete és egészsége legyen. De mi van akkor,ha választás elé kényszerül?! Ha döntenie kell,hogy a saját vagy az egyik családtagja egészsége a fontosabb? Önző dolog e,ha egyszer az életben a jövőjére koncentrálva a saját lehetőségét választja ahelyett aki életet adott neki.
Miért nem értik meg,hogy önként lemondani olyanról amit még át sem értél,de szeretnél nagyon nehéz??? Elmondom miről is beszélek,és a döntés mindenkié...
Anyám Vácon van és izotópos kezelésen esett túl, ez azt jelenti,hogy elkülönítve spec körülmények között van,és sugárzó anyagot kapott. Ma viszont hazajön, és egy héten keresztül még nem mehet emberek közelébe, viszont mi itt leszünk mellette. Ez még nem is lenne gáz, gondoltam magamban,mikor hallottam a dolgokat,de itt jön a nagy csavar. Veszélyes a kisgyerekekre és a még szülés előtt áló nőkre....Ez vágta ki bennem a biztosítékot,meg pláne az,hogy olyan könnyen nyilatkoznak róla,és csak nekem lenne sokkoló??? Már így is csökkentek az esélyeim,bizonyos okok miatt, és erre még ez is. Nem szóltam,csak hallgattam mikor a nagyanyám osztotta az észt,hogy " a lányok igazán megérthetnék,meg majd kimennek és kész. Az anyjuk egészsége a fontosabb..." Hát köszönöm. Helyettem döntenek már megint, és senki sem érti miért vagyok kiakadva ?! Amilyen szerencsém van, fix,hogy bármit is teszünk rendesen megszívjuk, és még azt sem dönthetem el,hogy kit válasszak. Anyámat,vagy a még meg sem fogant gyerekemet.
Könnyen dönt az aki már a saját halálát várja,na meg felnevelt 2 gyereket... Nem fair, nagyon nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése