2010. február 1., hétfő

Egy újabb nekifutás


Február első napja van. Ma kezdődik az újabb félév,és én kapásból nem mentem be,bár ez családi dologból történt csak...
Szakirányválasztás után kissé konkrétabban állunk már. Vendéglátás szervezést választottam,és mint minden döntésemet, ezt is megszívtam... T_T
Lesznek az egész csapartnak leadott közös órák,+ nekünk lesz ételkészítés gyakszi, a régi szép időkre emlékeztetve...
Nagyon szép.
Csak az a gáz,hogy éppenséggel a régi suliban történő búcsúzás és a mostani visszatérés számomra kissé nehézkes lesz. Ha csak elmentem az utbbi időben a VSZK előtt, már ideges voltam, és mától több órán keresztül ott kellene lennem. Áh...valahogy megpróbálom a régen tanult tárgyakat régi tanárjaimmal felmentetni, és akkor talán csökkenthetem. Ha nem,meg csak lesz valahogy. Kibírom, eddig is ment. És pláne úgy,hogy a mostani tárgyak egy részét már tanították... :D
Szóval aki velem van, az első lépésekél szúrkoljon, utána már menni fog, csak a kezdő lökés kell nekem! Nyihim,köszi nagyon!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése