2012. április 11., szerda

Lista emlékekből...

Nem gondolom, hogy túlértékelnélek. Hogy többre tartanálak, mint ami vagy. Nem vakít el a szerelem és nem csak azt látom belőled/benned amit akarok...

Szeretem, hogy bármiről képesek vagyunk órákon át beszélni
Szeretem amikor elbambulunk egy pillanatra és mikor kizökkenés nélkül folytatjuk a dolgokat.
Szeretem ahogy ügyködsz a BJDkell, főleg Hanival.
Szeretem, hogy művészet és elhivatottság tud lenni számodra a Bolognai :)
Ahogy átszellemülve kevergetsz a tűzhely mellett állva.
Szeretem a látványt mikor a konyhában ülsz és az ablakon beszűrődik a lámpa fénye.
Ahogy felizzik a parázs...
Szeretem mikor kimész teáért és a fürdőköntös szinte úszik utánad. Amikor pedig visszatérsz, sejtelmesen öleli át a testedet.
Szeretem hogy különleges élménnyé tudsz tenni egy szál cigit is...
Ahogy képes vagy fázni, és elviselni a forró vizet.
Vizes hajad látványát, az illatot ami mindig körül leng, a melegséget ami árad belőled...

Szeretem a hangod, a nevetésed, amikor átvedlesz ovissá, még azt is amikor duzzogsz a takaró alatt.
Szeretem a mosolyod, az alvó lényed és az ébren levő éned...

Sorolhatnám még, de minek?! :) Talán ennyi bőven elég is, hogy kiderüljön mit szeretek annyira benned!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése