2011. március 1., kedd

Sárgulás

"Aszongyahogy..."
Az egyetem ahova járok egy régi szokást ápol, ezt pedig úgy nevezik Sárgulás.
A végzős diákok korhű ruhákban vonulnak fel -afféle ballagás módon-
Szép-szép mondtam mindig, ám most, hogy én lettem végzős, már cseppet másként fest a dolog.
Az alap probléma abban rejlik, hogy nagyon nem csípem azt a ruhát, de nélküle semmi programon nem lehet részt venni T_T
Így valahogy muszáj leszek beletörődni...

Holnap megkezdődik a hajcihő az esti kötelező énekpróbával ami azért is vicces, mert nekem abban az időben olyan gyakszim van ahol egyedül vagyok a tanárral...
Bezony ^^ ez csak addig volt poén, míg ki nem derült, hogy így van és az összes választ tőlem várja :/ deeee sok-sok sikerélménnyel bővültem/bővülök. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése