2011. május 19., csütörtök

"áldott" jó szentmisék

Egyszerűen a szívem repes amikor valaki betalál egy röpke 10-15 perces szentmisével, melyet vagy megelőz, vagy épp követ a kellemes csevej.
A témakörök:
- Mihez fogsz kezdeni a jövőddel?
- Mik a terveid?
- Pasik?
- Nem akarsz még férjhez menni, gyereket szülni? jó lenne már... -__-
- Jogsi?
- Nyelvvizsgák?
- Munkahely?
- Meddig akarsz még iskolába járni?

Hát FUCK!
Köszönöm szépen, hogy aggódik a világ értem, de én nem, ismétlem NEM kértem senkit rá!!!
Akinek meg nem tetszik mondjon le rólam és mentsen meg mást, mert nekem már rohadtul elegem van az ismerős és ismeretlen tanácsokból és kioktatásokból!

És igen, antiszoc vagyok az ilyen túlszocializált állatoknak hála!
Kurvára elegem van!!! Ne is szóljon hozzám senki, thx!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése